دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی ساده برای سحرخیز شدن و انجام تمرینات ورزشی در اول وقت

نکاتی ساده برای سحرخیز شدن و انجام تمرینات ورزشی در اول وقت

این آسان ترین کار در جهان است برای گفتن این به خود که فردا از خواب بیدار می شوم و آن جلسه ورزشی که در ذهن دارم را انجام می دهم و معمولا وقتی که وقتی صبح می آید ، آنرا سخت می پنداریم و عقب می اندازیم. چند بار زنگ گذاشتید و به تعویق انداختید؟

 برخاستن آسانترین کار برای شما نیست ، بیدار شدن از یک یا دو ساعت زودتر برای انجام تمرین وقتی که این عادت شما نیست ممکن است سخت باشد. اما اگر این تنها زمانی است که شما قادر به انجام کارآمد آن هستید پس باید عملی شود. اما چه کاری می توانید انجام دهید تا تحمل بیشتری داشته باشید ...

 لازم نیست فرد سحرخیزی باشید تا از مزایای سلامتی جلسات آموزشی صبح زود استفاده کنید. اگر صبح تنها وقت شماست ، برای برداشت از فواید ورزش ، مراحل ساده ما را دنبال کنید.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!


 این کار با برنامه ریزی آغاز می شود ، علاقه مندان به تناسب اندام که از ساعت 4 صبح از رختخواب خارج می شوند ، روند برنامه ریزی را برای شما تعریف می کنند و روند آماده شدن برای تمرین اولیه صبحگاهی از شب قبل شروع می شود.


 آماده کردن لباس ورزشی


 ما به شما پیشنهاد نمی دهیم که بخواهید در ورزشگاه یا رکاب دویدن خود بخوابید. آماده بودن لباس برای رفتن احتمالاً به شما کمک می کند تا از در خارج شوید ، زیرا فکر کردن در مورد آن کمتر است و یک بهانه کمتر.

 این قاعده را برای وعده های غذایی ، نوشیدنی ها و هر نوع غذای مورد نیاز خود اعمال کنید و شما آماده خواهید بود.


 وعده های غذایی خود را آماده کنید


 هیچ کس نمی خواهد ساعت صبح چهار از خواب بلند شود و آشپزی کند. همسران شما احتمالاً هیچ کدام را تأیید نمی کنند. اگر غذای خود را ، شیکر پروتئین ، صبحانه و میان وعده ها را آماده کنید آماده ، می توانید برای رفتن به تمرین صبحگاهی خود راحت تر عمل کنید.

 با کیسه بدنسازی آماده خواهید شد و تمام سوختی که بدن برای آماده شدن به آن نیاز دارد ، بلند خواهید شد. این امکان را به شما می دهد تا روی پرورش خود تمرکز کنید.


 زودتر به رختخواب بروید


 داشتن 7 تا 9 ساعت خواب به شما کمک می کند هنگام بیدار شدن احساس کمبود خواب و احساس خستگی کمتری داشته باشید. همچنین به شما کمک می کند تا هنگام هشدار از خواب راحت و پر انرژی تر بلند شوید. با زود خوابیدن و یک ساعت یا دو ساعت اضافی تر از آن می توانید تأثیر عمده ای بر خلق و خو ، انرژی و توانایی تمرین شما در صبح داشته باشد. زودتر از حد معمول به رختخواب بروید ، زنگ هشدار خود را تنظیم کنید ، تلفن خود را کنار بگذارید.


 تنظیم هشدار (ساعت زنگدار)


فقط یکی را تنظیم نکنید ، تعداد زیادی را تنظیم کنید. خاموش کردن اولین زنگ و خوابیدن دوباره آسان است. همچنین ، اگر دو زنگ هشدار تنظیم کنید ، یکی 30 دقیقه قبل از آنکه واقعاً قصد بلند شدن داشته باشید ، هنگام خاموش شدن زنگ دوم ، باید احساس آرامش بیشتری کنید. بنابراین ، در صورت نیاز به ساعت 5 صبح ، اولین هشدار خود را برای ساعت 4.30 صبح تنظیم کنید. در اولین زنگ هشدار را خاموش کنید ، اگر بخوابید ، زنگ دوم شما ساعت 5 به صدا در خواهد آمد و باید احساس آرامش و آمادگی بیشتری برای برخاستن داشته باشید.


 برخی از افراد ترجیح می دهند که با یک زنگ بیدار شوند و اولین زنگ آن ها را بیدار می کند ، و این کاملاً خوب است. برای کسانی که تلاش می کنند ، ممکن است استراتژی دو زنگ خوب کار کنند. در صورت عدم موفقیت ، از هر 30 دقیقه قبل از بلند شدن ، به هر پنج دقیقه یکبار زنگ خطر را تنظیم کنید و در نهایت باید شما را بلند کند!

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


 زنگ هشدار خود را از دسترس خارج نکنید.


 یکی دیگر از استراتژی های هشدار دهنده که می تواند به خوبی کار کند ، قرار دادن آن به دور از رختخواب شماست. قرار دادن آن در طرف دیگر اتاق به این معنی است که باید خاموش شود. دوباره بیدار شوید ، منظور از بازگشت به رختخواب چیست؟

 بعد از گذشت دو هفته ، بلند شدن از کار برای خاموش کردن زنگ هشدار شما به یک عادت تبدیل می شود و به محض اینکه این عادت شکل گرفت ، همه چیز بسیار ساده تر می شود.

 یک شرایط خوب از کنار گذاشتن تلفن از رختخواب خود عبارت است از، خواب با کیفیت بهتر، کم کردن زمان بررسی اجتماعی ، تماشای ویدیوها یا بررسی ایمیل و ... شما می توانید بدون ایجاد حواس پرتی روی کسب و کار خواب تمرکز کنید.


کافئین در صبح زود


 با کافئین به استقبال روز خود بروید، این یک تقویت ذهنی و جسمی به شما می دهد و می تواند شما را با پای راست تنظیم کند. هر مزیت کوچک یک پیروزی بزرگ در اوایل صبح است. اگر وقت کافی برای تهیه قهوه ندیده اید ، آن را درست کنید و در یخچال بگذارید. هنوز هم ممکن است کافئین مورد نظر شما را تامین کند و دردسر درست کردن آن را هنگام بلند شدن از بین می برد.


 گرفتن مشورت از دوستان


 همه ما حداقل یک فرد سحرخیز را می شناسیم. چرا در کارهای روزمره خود به آنها نپیوندید ، یا آنها را مجبور کنید که به جمع شما بپیوندند. آنها به شما کمک می کنند تا از رختخواب خود خارج شوید و آنها به شما انگیزه این کار را می دهند.


رعایت این نکات در مجموع باید به شما کمک کند تا صبح از خواب برخیزید، به آن چسبیده و این یک عادت خواهد شد. هرچه این کار را انجام دهید بیشتر احتمال دارد که برای انجام کار های شما موثر باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده